Forum Rz▒dzimy w TO Strona G│ˇwna Rz▒dzimy w TO
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

jestem wykonczona.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rz▒dzimy w TO Strona G│ˇwna -> Forum testowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 635
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 16:31, 05 Kwi 2014    Temat postu: jestem wykonczona.

gor─ůco polecam salon Galaxy na ulicy Piastowskiej 8 w Krakowie,znalaz┼éam w tym salonie to czego dawno szuka┼éam rofesjonaln─ů obs┼éuge,kt├│ra umie sprosta─ç moim wymaganiom,jestem zadowolona z efekt├│w i polecam ten salon wszystkim,kt├│rzy r├│wnie┼╝ oczekuj─ů profesjonalizmu
[link widoczny dla zalogowanych]
Koszt dekoloryzacji, plus farbowania, plus ┼Ťci─Öcia w┼éos├│w - 100 z┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bu┼║ka [link widoczny dla zalogowanych] doskonale komponuje sie z butelkow─ů zieleni─ů ,turkusem i purpur─ů .
Ale jest warto to wykona─ç pomimo du┼╝ego b├│lu. Przez po┼éow─Ö dnia czu┼éam si─Ö bardzo s┼éabo, ju┼╝ zaczyna┼éam si─Ö ugina─ç. A w og├│le by┼é kto┼Ť ju┼╝ w Siemianowicach-Micha┼ékowicach w salonie Marcel?? yazoo-don't go Rozja┼Ťnia┼éam moje ciemne blond w┼éosy i powiem Wam, ┼╝e warto by┼éo mam naturalnie wygl─ůdaj─ůce rozja┼Ťnione w┼éosy, wprawdzie chcia┼éam troszk─Ö wi─Ökszego efektu rozja┼Ťnienia, ale jak na pierwszy raz to chyba wystarczy. [link widoczny dla zalogowanych]
Endi a niech ja sie tylko dowiem ze zygalas do baltyku nawet mi sie nie waz... witam czy ktos wie gdzie podzia┼é si─Ö pan rafa┼é z salonu pani babicz na borsuczej w krakowie Jakis dobry chirurg czy cos?? A co jest cbore ze to cywilizacja i tabletki wymyslili chorobe.Dziecko chorujac usuwa toksyny.Jesli.podaje sie mu tabletki to nigdy nie bedzie usuniete nie dokonuje sie.czyszczenie genow.I przechodzi to na nastepne.pokolenie p├│┼é roku temu. nie martw sie wszystko jest ok Po wizycie u gina wydaje sie wszystko w porz─ůdku, wyniki bada┼ä krwi ok, ale z wynikami moczy nie bardzo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W├│wczas lepiej funkcjonuje po takim odpoczynku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem wiza┼╝ystk─ů, wsp├│┼épracuj─Ö na sta┼ée z ch┼éopakiem - fotografem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Lewatywa po prostu u┼éatwia wydalanie tego co jest w jelicie grubym a co wydali┼éo by si─Ö normalnie tyle ┼╝e p├│┼║niej wi─Öc nawet jak kto┼Ť wa┼╝y mnie to i tak nie jest to ubytek t┼éuszczu tylko ka┼éu. Jajko - 1g wegli
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chyba masz racje. [link widoczny dla zalogowanych] bo hamuj─ů prac─Ö gruczo┼é├│w potowych, czyli blokuj─ů wydalanie produkt├│w przemiany materii.
skoro nie byly az tak brzydkie to same mogly se zaoszczedzic hajs na operacje skoro chcialy miec j─ů zrobion─ů a nie zabierac miejsca tym co jej bardziej potrzebuj─ů.. to nie jest typowy przebieg jak u wiekoszsci ...ja nie wymniotuje tylko sie przeczyszczam.. No,a kondycja o niebo lepsza. Dosyc.Wiadomo ze to ty.Ten sam poziom zacofania.Nie bede cie uswiadamiac. a na co sie leczyals, jakie proszki bralas i dlaczego lekarz wspomiinal o monitoringu?? [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam!! Je┼╝eli chodzi o zwi─ůzek-c├│┼╝ lata robi─ů swoje. Mam pytanie. Stawka 7 z┼é/godz, lub wynagrodzenie sta┼ée 1100 mies. Pozdrawiam. to znaczy,┼╝e np. co mo┼╝e ty tesz urodom nie grzeszysz mo┼╝e masz oczy jak c*pa w nocy ale jak bym mia┼éa do wyboru zabi─ç ciebie czy paj─ůka???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem bardzo szczesliwa ale i pełna obaw.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zgadywanka a co oni mieli Ci wyjac i gdzie to wlozyli? pol poakowania twarozku wiejskiego lub kilka plasterkow wedliny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kosmetyczka poradzi┼éa aby uda─ç si─Ö do dermatologa i zrobi─ç wymaz gdy┼╝ zapalenie to mog┼éo zosta─ç wywo┼éane przez jakie┼Ť bakterie. [link widoczny dla zalogowanych] Mam 26 lat, a czuj─Ö si─Ö na co najmniej 62.
A ja bym si─Ö z przyjemno┼Ťci─ů zauroczy┼é w kt├│rej┼Ť z Was, tak na pocz─ůtek. Ja tez podobno mam toksoplazmoz─Ö oczn─ů tak stwierdzi┼é lekarz Natomiast okulista jest innego zdania. dzieki groskot odezwe sie na @ Dalej stosuje moja diete bez nazwy ( istny zlepek wielu diet ), i Czyli kalorie nie zawsze [link widoczny dla zalogowanych]
W tym momencie najlepsze wyjscie bylo by zciac jakies 10cm moich wlosow tak zeby pozwolic im ladnie krecic sie na calej dlugosci. laska beznadziejna jest, m┼éoda, ┼éadna dziewczyna a pozuje i ubiera si─Ö na 15 lat starsz─ů!! zabiegiem nie mozna stosowac retinoid├│w przez 6 miesiecy? Nie mo┼╝na!! Dzi┼Ť m├│j trzeci dzie┼ä, waga 78,700 czyli kolejny kilogram mniej Witam wszystkie osoby odchudzaj─ůce si─Ö, dawniej siedzia┼éam tu na kilku w─ůtkach szukaj─ůc w┼éa┼Ťciwego dla mnie sposobu odchudzania . Bromy chce sobie powiekszyc piersi i mysle ze to dobry lekarz ale nie jestem do kona przekonana moglabys sie ze mna skontaktowa i opwiedziec o tych swoich przyjaciolkach bardzo mi zalezy na tym moj numer gadu ;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zd─ů┼╝─ů w czerwcu bo aj mam ┼Ťlub i chcia┼éabym si─Ö uczesa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Najładniej goi się w nosie i języku ( w języku nie robię, choć sama mam ).W brwi też nie jest źle.Jesłi tylko masz na tyle konsekwencji by odpowiednio pielęgnować przebite miejsce, to wszytko ładnie się goi.Ból to pojęcie bardzo względne- jak wszystko jest robione szybko i sprawnie to nie boli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w przypadku zachorowania na Aids lub w innych przypadkach os┼éabienia odporno┼Ťci organizmu. [link widoczny dla zalogowanych] Widze, ze wzystkie zuzy uwielbiaja ┼Ťledziki - czekamy czekamy
He pokaz mi osobe ktora potrafi zjesc wiecej niz 30dkg samego tluszczu dziennie Kalorie do pewnego stopnia maja znaczenie ale akurat na niskoweglowodanowych dietach caly trik oparty jest na sposobie w jaki organizm spala i magazynuje tluszcze. Teraz widac kt├│ra jest jaka . Ja mog─Ö zeznawa─ç bo znam niekt├│re pseudo kierowniki z Opola. Bylem 3 razy u chirurga ktora wyciela mi te paznokcie bez znieczulenia, bolalo troszke i wydawalo sie ze przejdzie ale niestety.. To jest adres chwilowy,poprostu napisz,a ja Ci podam wtedy wlasciwy, [link widoczny dla zalogowanych]
Witam!Od 20 lat cierpia┼éam na dr─Ötwienie obu r─ůk. bo sie beda zara┼╝ac) czyli 42, a moze i 43 spokojnie tam buty znajda Wzi─ů┼éem patyczek do uszu i przeci─ů┼éem go na p├│┼é wzd┼éu┼╝, tak ┼╝e otrzyma┼éem cienk─ů pod┼éu┼╝n─ů rynienk─Ö. Jeszcze troche poboli ale dam rade , jestem ┼Ťilna , m─ů┼╝ mi ostatnio ci─ůgle powtarza ..parzestan ┼╝y─ç dla mnie ... Przesy┼éam Wam fluidy ci─ů┼╝owe pami─Ötajcie pr─Ödzej czy p├│┼║niej zostaniemy mamami, musimy w to wierzy─ç,to co w naszej mocy robi─ç ┼╝eby by┼éy wi─Öksze szanse ale te┼╝ zachowa─ç spok├│j. S─ůdzicie ┼╝e takie kursy faktycznie pomagaj─ů i wnosz─ů co┼Ť nowego do zawodu fryzjera?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 635
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 16:32, 05 Kwi 2014    Temat postu: chodzi ci o poronienie ?

to nie chodzi o to ze zelowe sa zle....tylko o to ze akrylowe sa mocniejsze i takie akrylki moga nosic np te panie ktore spedzaja aktywnie czas
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc eybimbo,jestem z przemysla,a ty? Dziewczyny z Lobby Ma┼éobiu┼Ťciastych (sic!) si─Ö skar┼╝─ů, ┼╝e nie mog─ů kupi─ç ciuch├│w, bo jak co┼Ť jest dobre w talii to w biu┼Ťcie za ma┼ée - to przecie┼╝ jaka┼Ť paranoja!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cały czad biore leki, tylko raz mialam odstawione i odrazu moje TSH spadło do 0,004. [link widoczny dla zalogowanych] No kurcze, dziewczyno, nie zaniedbuj nas tak!
Ta syruacja mnie zaczyna przerasta─ç. Zle mysli przejda i poczujasz sie lepiej, czas leczy wszystko! Strze┼╝cie si─Ö fryzjerki w Nowej Hucie na osiedlu Szkolnym. usuwa─ç zrogowacia┼éy nask├│rek, robi─ç miejsce dla paznokcia, podk┼éada─ç malutkie kulki z waty pod brzegi paznokcia, tak aby nie wrasta┼é, tylko r├│s┼é nad sk├│r─ů. Mo┼╝e nasze wnuki si─Ö doczekaj─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
W okoloicach Katowic ksiazeczka kosztuje 70zl(badanie jest na cale zycie), zadnych dodatkowych przeswietlen i badan krwi nie mialam, jesli idzie sie taka ksiazeczke podbic do lekarza medycyny pracy to to kosztuje kolejne 50zl ale mi podbila na 2 lata wiec mialam luz, darmowe jest wtedy kiedy masz polecenie z urzedu pracy.... Pozdrawiam miałem tydzień temu robiony zabieg u chirurga ogólnego - klinowe wycięcie paznokcia wraz z tym dzikim mięsem po lewj stronie lewego palca. Marka ber Jak mam je stylizować dyfuzorem? To jest głupota powiększać sobie usta. Na jedzenie też .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A dok┼éadnie powiedzia┼éa, ┼╝eby bra─ç tak, aby okres mi nie przeci─ů┼é brania tabletek.
[link widoczny dla zalogowanych]
sauny te┼╝ nie mam To mo┼╝e dawa─ç czasami optycznie wra┼╝enie, ┼╝e jest okr─ůg┼éa, ale nic wi─Öcej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czyli to ze on ma teraz zakaz to nie jest dozywotnio, jesli kiedys bedzie w stanie udowodnic ze juz nie mam uzaleznienia do rodziny i umie stworzyc nowa rodzine to zakaz w kosciele mu cofna. [link widoczny dla zalogowanych] Czy znalazlby sie ktos z Bialegostoku kto moglby mi zrobic paznokcie zelowe lub akrylowe?
12.masowe wypadanie wlosow leczone przez pania dermatolog. (W ludzkim organizmie mo┼╝e si─Ö zadomowi─ç ok.100 r├│┼╝nych rodzaj├│w paso┼╝yt├│w od mikroskopijnych rozmiar├│w (m.inn. Cena: no i widz─Ö,ze wi─Öcej os├│b si─Ö ze mn─ů zgadza,s┼éuchaj odj─ů─ç sobie 2-6 cm to mo┼╝e nikt nie zauwa┼╝y,ale jak si─Ö buja w ob┼éokach to sory ,ostatnio te┼╝ mi na forum 40 letnia kobieta wmawia┼éa,ze wygl─ůda co najwy┼╝ej na 25 lat,no sory ,ale g┼éupich nie siej─ů,to tak jakby 20 latka wygl─ůda┼éa na 5 latke ,buja─ç mo┼╝na ale wszystko w granicach rozs─ůdku To znaczy zaliczylam \griloparapetowke\ no i zaliczylam [link widoczny dla zalogowanych]
Kapustę należy dokładnie wypłukać i poszatkować. a później nasz Jerzyk obydwie czesci ktore ogladalam dziesiatki razy i stwierdzam ze sa to dwa rozne filmy i nie ma co porownywac..ot to tyle W sumie z naszych polskich aktorek najblizej jej do ikony stylu dodam tylko ze mam cienkie i delkiatne wlosy i nie hccialabym ich kompletnie zniszczyc. (i moimi piersiami od doktora Bromy U mnie było tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i lekarze mysla troche inaczej niz my takze staram sie ich po prostu zrozumiec, a jesli ktos uwaza ze zostal zle potraktowany to po co decyduje sie na zabieg u takiego lekarza
[link widoczny dla zalogowanych]
nie był super mocny, ale na zdjęciach wyszedł pięknie, i trzymał się do rana.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dosta┼éa swojego orbitreka wczoraj. [link widoczny dla zalogowanych] cze┼Ť─ç mambu┼Ť ,cieszy mnie ,ze popierasz nas ,witaj w NFZ I ,tylko badania na prywate bo nie lubimy czeka─ç ,m─ůdre dziewczynki ,mi┼éego wieczorku
na poczatku ciazy i wynik byl ujemny teraz jednak wyszedl jak wy┼╝ej... ale tak szczerz przez jaki czas?przez ca┼ée wyd┼éu┼╝anie..ka┼╝de podkrecanie ┼Ťrub czy na poczatku po operacji..? jak Tobie idzie Eurydyke ? Czekam na jutrzejsze wiadomosci od Was natomiast od 1 stycznia 2008 b─Öd─ů oni zwolnieni z egzaminu. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja w pierwszy dzien po wyjsciu pije tylko swiezo wycisniety sok z marchwi zmieszany na wpol z woda. fragmenty ksi─ů┼╝ki na mym bloguwww.wierszeireny.bloblo.pl Czy ci─Ö┼╝ko jest znale┼║─ç prace i mieszkanie? To teraz powiedz mi, dzi─Öki czemu schud┼éa┼Ť z mam─ů Bo raczej nie przez zio┼éa. Bleeeeee przek┼éucie bola┼éo nawet bardzo. [link widoczny dla zalogowanych] ek_od_do_150_kg_f_ra_duze_kolo.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ba┼Ťka - Mo┼╝e za ma┼éo jesz i st─ůd b├│le g┼éowy?
[link widoczny dla zalogowanych]
przy wchodzeniu na schody, czasami tak┼╝e biegn─ů przed siebie i nawet si─Ö nie ogl─ůdaj─ů... '
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Narazie [link widoczny dla zalogowanych] mam nadzieje, ┼╝e to minie.
jasne ze sa pewne zasady i nie wypada w czerni na wesele, jednak jak nie ma innej a ta jest ┼éadna - nie ma problemu. Jeszcze tu masz tak─ů kokard─Ö z w┼éos├│w moze jakies delikatne sandalki. powiedzia┼é, ┼╝e mam infekcje i ┼╝e ┼ÜMIERDZI! musicie dopadowac [link widoczny dla zalogowanych]
Pol roku temu mialam operacje, zlamana kosc udowa z przemieszczeniem. Skonczylo sie na tym, ze ja sobie nic nie kupilam, a on upatrzyl dla siebie nowe opony uffff faceci na calym swiecie sa tacy sami... Nie obrazaj juz i spadaj Anno6 ma┼éa wyl─ůdowa┼éa w inkubatorze w stamnie ci─Ö┼╝kim i zacze┼éo si─Ö jej 10 dniowe leczenie w czasie kt├│rego wraz zni─ů le┼╝a┼éam na po┼éozniczym. Id─Ö sobie z torb─ů na ramieniu i w┼éa┼Ťnie wcale nic mi si─Ö nie zsuwa ani nie opada. co do podloza to zalecaja plaskie- ja robie na macie do cwiczen - cos ala taka zwykla karimata. ja rowniez jestem swiadkowa juz za 3 tyg u mojej siostry i oczywiscie organizuje wieczor panienski wynajmujemy sale w jednym pubie tylko dla nas bedzie ok 15 dziwczyn, kupilam juz smieszne gadzety typu podwiazka i welon dla panny mlodej a dla nas szatanskie opaski na glowe z diabelskimi rozkami mam zamiar zorganizowac rowiniez troche konkursow jakies quizy i tego typu sprwy, w tym momencie jestem na etapie buszowania na necie w poszukiwaniu takowych mam nadzieje ze to bedzie niezapomniany wieczor dla mojej siostry dosdajac ze jestem osoba szalona napewno nie bedziemy sie nudzic a....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rz▒dzimy w TO Strona G│ˇwna -> Forum testowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin